Çorum'un Sungurlu Belediyesi 3 personel alımı yapılacak. Başvuru tarihleri neler? Başvuru belgeleri neler? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Çorum'un Sungurlu Belediyesi bünyesinde görev yapacak 2 sekreter ve 1 minibüs şoförü olmak üzere toplam 3 daimi personel alımı gerçekleştirilecek. Başvuru tarihleri neler? Başvuru belgeleri neler? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

SUNGURLU BELEDİYESİ PERSONEL ALIMI

BAŞVURU TARİHLERİ NELER?

Sungurlu Belediyesi personel alımı için başvurular 17 Nisan 2024 tarihine kadar tamamlanabilecek.

BAŞVURU BELGELERİ NELER?

Nüfus Cüzdan Fotokopisi

Adli sicil kaydı belgesi

Diploma

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Sekreter alımı Türk vatandaşı olmak. Üniversitelerin lisans düzeyinde eğitim veren herhangi bir bölümünden mezun olmak. 22 yaşından gün almamış olmak. Bayan olmak. Görev yapmasına engel sağlık sorunu olmamak.

Minibüs Şoförü; Erkek olmak. En az 20 yıllık ehliyete sahip olmak. En az İlkokul mezunu olmak. Görevini devamlı yapmasına engel sağlık sorunu olmamak Askerlikle ilişiği olmamak. Minibüs Şoförü olarak tecrübeli olmak.

Yönetici Asistanı Sekreter; Erkek olmak 24 yaşından gün almamış olmak. 4 Yıl süreli eğitim veren üniversitelerin herhangi bir bölümünden mezun olmak. Askerlikle ilişiği olmamak.

BAŞVURU NASIL VE NEREDEN YAPILACAK?

Çorum'da elektrik kaçağı faciası: Elektrik akıma kapılan kadın ve çocuk hastanelik oldu Çorum'da elektrik kaçağı faciası: Elektrik akıma kapılan kadın ve çocuk hastanelik oldu

Sungurlu Belediye Başkanlığı hizmet binasına şahsen iş başvurularını tamamlayabilecekler.