Yerli Malı Haftası kermesi

Osmancık Osmangazi İlkokulu tarafından düzenlenen Yerli Malı Haftası kermesine öğrenci velileri, öğrenciler ve öğretmenler yoğun ilgi gösterdi.

Yerli Malı Haftası kermesi
banner145

Osmancık Osmangazi İlkokulu tarafından düzenlenen Yerli Malı Haftası kermesine öğrenci velileri, öğrenciler ve öğretmenler yoğun ilgi gösterdi.

Okul öğretmenlerinin sınıflarındaki öğrencileri ile organize ettikleri ve okula gelir elde etmek için yapılan kermeste tamamı organik olan ürünler yer aldı.

Hava şartlarının uygun olmayışından dolayı okul içerisinde düzenlenen, velilerin ve çocukların büyük keyif alarak hazırlandıkları kermes gününde bir Osmanlı geleneği olan pamuk şeker satıcısı, yoğun ilgi gördü. Milli Eğitim Şube Müdürleri Bayram Çıplak ve Uğur Uluçay’ın beraberinde diğer okul müdürlerin ve öğretmenlerin eşlik ettiği kermese ev sahipliği yapan Osmangazi İlkokul Müdürü Gıyasettin Karaköse, başta olmak üzere tüm öğretmenler misafirler ile yakından ilgilendi.

Okul Müdürü Gıyasettin Karaköse'nin konuklarla ilgilendiği, okul öğretmenlerinin hummalı bir çalışma içerisinde organize oldukları ve oldukça yoğun bir temponun yaşandığı kermeste herkes gönüllerince alışveriş yaptı. Aradığınız ne varsa ev usulü yapılmış pastadan böreğe, poğaçadan kurabiyeye, tatlısından tuzlusuna yemek ve salata çeşitlerinin yanı sıra sebze ve meyve bulmanız da mümkün olan kermeste, ıspanaklı, patatesli ve kıymalı gözlemeler veliler tarafından hazırlandı.

Yerli Malı Haftası dolayısıyla okulda hazırlanan kermeste elde edilen gelirler, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da tüm sınıflara okuma kitabı almak için kullanılacak.

Selma Çetindere

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.