Yaşama El Uzat projesi hakkında bilgiler veren Tonbul, "Okullarımızda, çevremizde, kısacası günlük hayatımızda, istenmeyen kazalara, yaralanmalara mutlaka ya şahit olmakta, ya bizzat yaşamaktayız. Okul alanlarında ne kadar tedbir alsak da, bu tür olayları sonlandırmamız neredeyse imkânsız. İşte bu proje hem okul ortamlarında bulunan tehlikeli alanları tespit etmemize hem de, meydana gelebilecek yaralanmalar durumunda ilk müdahalenin doğru yapılması konusunda öğretmen ve öğrencilerimizi bilinçlendirmeyi amaçlamaktadır" dedi.

Okulun İngilizce öğretmeni Ayşegül Tonbul’un ortaklığını yürüttüğü Bilimde Türk Damgası adlı hem ulusal hem de uluslararası Etwinning projesi gerçekleştirildi.

Projenin amacını anlatan Ayşegül Tonbul, Türk bilim adamlarının bilime katkılarını gençlere öğretmek ve bilim tarihi konusunda farkındalık yaratmak olduğu şeklinde ifadelendirdi.

Görsel Sanatlar öğretmeni Nursel Uluhan’ın ortaklığını yürüttüğü İleri Dönüşüm ulusal Etwinning projesinde ise "Bu proje ile öğrencilerin; atık malzemeleri kullanarak; süs eşyası, mutfak gereci, bahçe eşyası, işimizi kolaylaştıran bir alet, oyun veya oyuncak ve sanat eseri tasarlamalarını sağlayarak geri dönüşüm ve ileri dönüşüm kavramlarını yaşayarak öğrenmeleri hedeflenmektedir" denildi.

Müzik öğretmeni Hilal Gönül Kınıklı’nın ortaklığını yürüttüğü 'Resimle Fark Et, Ritimle Dans Et’’ adlı hem ulusal hem de uluslararası bir Etwinning projesi gerçekleştirildi. Özel eğitim sınıfı ile gerçekleştirilen projenin amacını anlatan Hilal Gönül Kınıklı, "Tüm dünyada etkili olan Covit-19 salgını nedeniyle bir çok ülkede ciddi duraklamalar söz konusu olmuş, eğitim öğretim faaliyetleri bir hayli etkilenmiştir. Bu süreçten en çok etkilenen öğrenci grubu da özel gereksinim öğrencileri olmuştur. Bu nedenle ‘’Resimle Fark Et, Ritimle Dans Et’’ adlı projemizin amacı özel gereksinimli öğrencilerimizi sanat ve müziğin iyileştirici gücüyle motive etmek, kendini ifade etme becerilerini ve ders kalitelerini geliştirmektir ayrıca özgüven sahibi olmalarını sağlamaktır. Özel eğitim sınıfı ile farkındalık oluşturarak özel çocukların da başarılı işler çıkarabileceklerini göstermektir. dedi