Telefon arızasını bir aydır yaptıramıyor

Osmancık´ta Güneş Eczanesi sahibi Özhan Arslan yaklaşık 1 ay önce telefon hattında meydana gelen arızayı yetkililere bildirerek arıza kaydı açtırdı fakat bir aydır arıza giderilmedi.

Osmancık´ta şehrin merkezi olan Saat Kulesi civarında eczane sahibi olan Eczacı Özhan Arslan, 5 Eylül tarihinde arızalanan telefon hattını yetkili firmaya arıza kaydı açtırmak suretiyle bildirdi. Arslan, aradan birkaç gün geçmesine rağmen hattındaki arızanın devam etmesi üzerine yetkililere tekrar ulaşarak sorunun devam ettiğini bildirdi. Yine sonuç alamayan Arslan, bir ayı aşkın süredir beklemesine rağmen arıza giderilmedi. Eczanede sabit telefon hattının çok önemli olduğunu dile getiren Arslan, birçok resmi kuruma yazı yazmasına rağmen sorunu devam etmesinin ardından basın açıklaması gereği duydu.

Arslan mağduriyetini dile getiren basın açıklamasında şu ifadeler yer verdi:

"Ben Çorum Osmancık İlçesindeki Güneş Eczanesi’nin sahibi M.Özhan Arslan. 05.09.2018 tarihinde eczanemdeki sabit telefon hattım bozuldu ve hizmet aldığım Vodafone şirketine arıza kaydı bıraktım (05.09.2018 tarihinde 60051979 akış numaralı bildirim). O tarihten itibaren onlarca kez müşteri hizmetlerini arayarak arızamın giderilmesini, buranın bir iş yeri daha da önemlisi bir eczane olduğunu bildirdim. Vodafone müşteri hizmetleri arızanın Telekom yetkililerine bildirildiğini fakat Telekom’un geri bildirim yapmadığını söylemektedir. Vodafone suçu Telekom’a atmakta ve herhangi bir sorumluluk üstlenmemektedir. Telekom ise bu konuda sorumluluğunu yerine getirmemektedir. Hastalar ilçemizdeki tek nöbetçi eczanenin yerini bilmiyorlarsa bizleri eczane telefonundan arayarak adresimizi öğrenmektedirler. Ne yazık ki bu şekilde 4 nöbet geçirdim ve hastalardan telefonumuzun cevap vermemesi yüzünden çok tepki aldım. Ne yazık ki araya hatırlı kişileri sokarak arızanın kablo arızası olduğunu ve Telekom ekiplerinin bir ara yapacağını öğrenebildim. Telekom’un ne zaman gönlü olursa o zaman yapacaklarmış!

Bu durum karşısında 01.10.2018 tarihinde de Çorum Valiliği’nin resmi internet sitesine durumu mail yolu ile bildirdim. Valilikten de bugüne kadar bir dönüş olmadı. 02.10.2018 tarihinde ise Çorum Eczacı Odası’na da bildirerek yardım istedim. Çorum Eczacı Odası da 03.10.2018 tarihinde Telekom’a resmi bir yazı ile durumu iletti.

Bütün bu çabalarıma rağmen iş yeri sahibi olarak beni ve eczacılık hizmeti alan toplumu mağdur eden kurumların bu durumunu artık son çare olarak sizlerle paylaşmak istedim.

TELEKOM GERÇEKTEN BATTI MI? BU REZİLLİK ONUN İŞARETİ Mİ? BAŞKA VATANDAŞLAR DA AYNI SORUNLARI YAŞIYOR MU? DEVLET OLARAK BU KADAR ACİZ MİYİZ?

Bana sesimi duyurmamda yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim. Daha güzel ve sağlıklı günlerimizin olması dileklerimle"

Selma Çetindere

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.